F.A.Q.

 

Часто задаваемые вопросы
Загальні питання
  • Як звернутися в вашу технічну підтримку?
    Якщо ви є зареєстрованим користувачем, то найкращий спосіб - створити тікет через білінгову систему (https: //bill.gmhost.com.ua).

    Для цього перейдіть в розділ меню Підтримка -> Перелік і натисніть Створити. Якщо ваше запитання стосується конкретної послуги, вкажіть її назву в пункті Послуга.

    Врахуйте, що питання, які стосуються замовлених послуг, фінансів, персональних даних і т.п. приймаються тільки через тікет-систему.

    У разі, якщо ви не зареєстровані в нашій системі або з якої-небудь причини не можете відновити доступ, ви можете звернутися до нас через онлайн-чат, електронну пошту support@gmhost.com.ua або за телефонами, які вказані на сайті.

    Для прямого зв'язку з відділом продажів пишіть на електронну пошту sales@gmhost.com.ua
    З фінансовим відділом - fin@gmhost.com.ua
Загальні технічні питання
  • Ви підтримуєте можливість призначити кілька IP-адрес на одному виділеному (dedicated) або віртуальному сервеaре (VDS)?
    Ви можете замовити до 8 IP адрес на одному виділеному (dedicated) або віртуальному сервері (VDS).
  • Які панелі керування сервісами ви надаєте?
    Управління хостингом здійснюється через панель ISPmanager
  • Ви надаєте послугу резервування даних (backup)?
    Так, ми надаємо додаткову послугу backup-хостингу, яка представляє собою автономне сховище, до якого можна підключитися по протоколах FTP, WebDAV, SCP або налаштувати резервне копіювання за допомогою rsync.
  • Як я можу змінити свою IP-адресу?
    Ви можете зробити замовлення додаткового IP на Ваш сервер. Ця послуга платна.
    Так само, Ви можете видалити свій сервер і, можливо, при створенні нового сервера Ви отримаєте інший IP. Видалення сплаченого сервера не повертає гроші на Ваш рахунок.
  • Я отримую виділений "білу" статичну IP-адресу (dedicated static ip) для замовленого сервісу?
    Нет текста
  • Які у вас налаштування безпеки (security settings) за замовчуванням (порти, фаєрволи)?
    За замовчуванням відкриті всі порти, ніяких обмежень з нашого боку немає. Ми рекомендуємо клієнтам самостійно встановлювати настройки безпеки і займатися забезпеченням безпеки своїх сервісів.
  • Ви пропонуєте хостинг або виділені (dedicated) і віртуальні сервери (VDS) на ОС Windows?
    Так. Ми є Microsoft SPLA і готові надавати Вам ліцензійне ПЗ Microsoft, зокрема ОС Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012, Windows Server 2008 R2.
  • Яка у вас архітектура і технічна реалізація?
    Попри низькі ціни, наша архітектура являє однотипні відмовостійкі кластери (high-availability cluster), які побудовані з використанням протестованого роками в продакшені відкритого і комерційного ПЗ (software) і заліза (hardware).

    Всі сервера працюють на CentOS 7, що забезпечує однорідну середу і спрощує як адміністрування так і підтримання безпеки.

    Всі сервіси працюють на кластерах.

    Все кластера стандартні.

    Стандартний кластер являти собою Ноди на базі серверів Dell C6100 з 6-ядерними Intel Xeon і сховища на базі серверів Supermicro з 6-ядерними Intel Xeon і SSD RAID 5 на базі контролерів LSI.

    Кластер обслуговується комутаторами Juniper і IBM, і підключається по 10Gbps uplink.

    Кожна нода підключена двома 1Gbps інтерфейсами для забезпечення відмовостійкості фізичного линка і має можливість побудови внутрішніх віртуальних лінків між віртуальними машинами до 40Gbps.

    Сховища підключені інтерфейсами 10Gbps по iSCSI.
  • Як я отримую реквізити для доступу до замовлених послуг?
    Після замовлення послуги Ви отримаєте реквізити для доступу на e-mail, який вказали при реєстрації. Так само, Ви можете дізнатися ці дані з інструкції до замовленої послуги в Особистому кабінеті.
  • Почему я не получил на email реквизиты для доступа к заказанным сервисам?
    Перш за все, перевірте вашу теку Спам, можливо лист помилково потрапив туди. Якщо Ви, все ж, не отримали лист, зверніться до служби технічної підтримки за допомогою.
  • У вас є DNS?
    Так. Ви можете розраховувати на використання наших DNS в разі потреби.
    Імена серверів:

    ns1.gmhost.hosting
    ns2.gmhost.hosting
    ns3.gmhost.hosting
  • Чому інформація геолокації на мою IP-адресою (GeoIP, місце знаходження) визначається неправильно?
    Геолокації всіх IP-адрес здійснюється різними керівними органами, які видають ці IP-адреси для використання Інтернет-провайдерами. Невідповідність може статися в період між тим, як ми отримуємо новий пул IP-адрес і часом оновлення географії пулу IP-адрес організаціями відповідальними за поновлення своїх баз даних.

    Оскільки ці організації працюють у своєму власному режимі, ми не можемо вплинути на швидкість, з якою вони роблять географічні зміни. Якщо є невідповідність, це зазвичай означає, що незабаром дані будуть оновлені.
    Якщо вам відомо, в який саме GeoIP базі дані про IP-адресу відображаються невірно, зверніться в нашу службу технічної підтримки. Ми зі свого боку постараємося максимально прискорити процес коригування даних.
  • У Вас є API?
    Ні, але ми працюємо над цим.
Оплата і тарифікація
  • Ви берете оплату за трафік?
    Ні. Інтернет-трафік додатково не тарифікується. Але, якщо протягом місяця споживання трафіку сильно перевищить 5 Тб, ми залишаємо за собою право знизити пропускну здатність каналу до 10 Мбіт/с до кінця місяця.
  • Які у вас ціни?
    Ми недорогий хостинг і ціни у нас одні з найнижчих на ринку по співвідношенню ціна \ якість. Детально з тарифами Ви можете ознайомитись на сторінці з питаннями, які Вас послугами:

    - віртуальний хостинг (shared hosting)
    - віртуальні сервери (VDS)
    - виділені сервери (dedicated server)
    - реєстрація доменних імен (domain registration)
    - надання сертифікатів безпеки (ssl sertificate)
    - розміщення серверів (colocation)
    - розробка веб-сайтів (web development)
  • Як здійснити замовлення послуги?
    Для замовлення послуги, Вам потрібно заповнити форму реєстрації на сайті та підтвердити свій e-mail натиснувши по посиланню, яке прийде в листі на вказану Вами при реєстрації скриньку. Після цього, Ви маєте увійти в систему в Особистий кабінет, де буде можливість замовлення наших послуг.

    Ваш e-mail підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.

    Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться.
  • Які у вас варіанти поповнення рахунку і форми оплати?
    Ми підтримуємо велику кількість платіжних систем з автоматичним зарахуванням платежу, які дозволяють поповнити рахунок самостійно і в лічені хвилини. До таких систем відносяться:

    ПриватБанк
    EasyPay
    PayPal
    Інтеркаса
    Portmone
    Банківський переказ
    WebMoney
    Paysera
    LiqPay


    Також, ми приймаємо до оплати дебетові та кредитні картки більшості банків світу.

    Поповнення рахунку можливе переказом через банк. В такому випадку, зарахування платежу відбувається в ручному режимі та може зайняти від одного до трьох днів.

    З детальним описом варіантів і умов оплати Ви можете ознайомитися на сторінці Оплата
  • Чи повинен я щось платити, якщо реєструватимуся або візьму сервер на тест?
    Ні. Реєстрація не зобов'язує вас ні до чого. Ви можете не надавати ніякої інформації про себе, крім email, якщо не будете замовляти послуги на тест. У разі замовлення сервера на тест, ви не будете зобов'язані здійснювати продовження та оплату такого сервера, якщо не захочете зробити цього самі.
  • Чи плачу я в разі, коли замовив послугу, але не використовую її?
    Нет текста
  • Які у вас періоди замовлення послуг і оплати?
    Всі послуги тарифікуються помісячно. Це мінімальний період, за який можливо заплатити і на який можна замовити послуги. Деякі послуги, наприклад, реєстрація доменних імен і ssl сертифікати тарифікують за рік.
  • Я поповнив рахунок, але мій баланс не змінився, чому?
    Ваш баланс поповнюється після надходження грошових коштів на наш рахунок.
    Термін надходження коштів залежить від правил платіжної системи/банку, через який Ви здійснюєте оплату, зазвичай переклад відбувається миттєво, в рідкісних випадках займає деякий час - від декількох хвилин до декількох банківських днів.
    Для уточнення термінів вивчайте сайти або отримуйте довідки у відповідних операторів/банків. Банківський переказ зазвичай не миттєвий і може проводитися до декількох днів, це залежить від банку, через який Ви здійснюєте оплату. Для прискорення зарахування грошей на Ваш рахунок, надішліть нам скан-копію або фотокопію квитанції про оплату на e-mail support@gmhost.com.ua з позначкою "Фінансові питання (оплата)" і зазначенням назви платника, який зареєстрований у нас в білінгу, від якого хочете внести гроші.
  • Як використовувати промо-код?
    Ви можете застосувати промо-код в особистому кабінеті в момент замовлення послуги та здійснення оплати. Запит на використання промо-коду буде в одному з кроків замовлення та оплати послуги.
  • Ви здійснюєте повернення грошей?
    У разі, якщо на Вашому рахунку залишилися невикористані кошти, ми можемо повернути їх по Вашому запиту в службу техпідтримки. Так само, можливе повернення на рахунок списаних коштів за послуги, якщо виникла ситуація, коли такі послуги були об'єктивно незадовільної якості та причиною цього стали наші дії або бездіяльність. Якщо подібна ситуація виникла в перші 3 дні користування послугою, ми повернемо кошти в повному обсязі. В іншому випадку буде здійснений перерахунок коштів за невикористаний період і відняті відсотки платіжної системи.
  • Як і коли відбувається списання коштів з мого рахунку?
    Списання коштів з Вашого рахунку здійснюється в момент, коли Ви замовили послугу. Списання коштів здійснюється відразу в повному обсязі за замовлений Вами період.
  • Я можу переводити гроші з одного облікового запису на іншу?
    Самостійно Ви не можете переказувати гроші з одного облікового запису на іншу. Але якщо у вас, все ж, виникла така необхідність, Ви можете створити тікет в службу технічної підтримки із запитом на переміщення коштів. У разі, якщо ми порахуємо такі дії обґрунтованими та необхідними, буде можливо здійснити переказ коштів між обліковими записами.
  • Як я можу дізнатися номер рахунку для оплати?
    В особистому кабінеті в розділі меню "Фінанси" виберіть пункт "Платежі". Ви відкриєте таблицю створених раніше платежів. Цифра, зазначена в стовпці "Номер рахунку" навпроти потрібного платежу і є його номер.
  • Як я можу дізнатися свій номер платника?
    В особистому кабінеті в розділі меню "Клієнт" виберіть пункт "Платники". Ви відкриєте таблицю створених раніше платників. Цифра, зазначена в стовпці "Код" навпроти назви платника та є його номер.
  • Переказ грошей через банк.
    Банківські переказ - це єдиний вид оплати, обробка якого відбувається вручну. Тому, може відбуватися невелика затримка при надходженні грошей на ваш рахунок.
    Так само, час надходження грошей на рахунок залежить від банку, через який ви платили. Гроші можуть перераховуватися до нас від декількох годин до декількох днів.
Умови надання сервісів
  • Де я можу ознайомитися з правилами та регламентами надання послуг?
    Правила, умови, регламенти вказані в нашій оферті.
  • Як мені перевірити відповідність параметрів одержуваної мною послуги звільненим?
    Ви можете скористатися нашим looking glass або сайтом speedtest.net, для перевірки швидкості.
  • Як ви ставитеся до зашифрованого трафіку (vpn, tor і т.п.)?
    Якщо використання таких сервісів не пов'язане з протизаконною діяльністю або високою завантаженістю каналу, ми не бачимо причин забороняти зашифрований трафік.


    Водночас, Ви повинні розуміти, що з нашої точки зору, Ви відповідаєте за тих користувачів і той трафік, який проходить через такі Ваші сервера, тому що у нас немає ніякої можливості побачити різницю між Вами та клієнтами Вашого вузла.


    Ми не рекомендуємо запускати відкриті сервіси, до яких, ймовірно, можуть підключатися клієнти з шахрайськими цілями.
  • Як ви ставитеся до нелегального і забороненого контенту, надання нелегальних або неетичних послуг (спам, порнографія, об'єкти захищені авторським правом, ботнети та т.п.)?
    У разі отримання скарг (abuse), якщо Ваші сервіси або контент явно або побічно порушують правила мережевого етикету або закони України, ми припинимо надаються Вам послуги, якщо побіжна перевірка наявності підстав для скарги покаже, що такі є (скарга підтверджується). Ми переспрямуємо Вам суть скарги та чекатимемо Вашої реакції. Наша політика у розв'язання таких питань ґрунтується на тому, що власник сервера або хостингу повинен уважно ставитися до скарг і обов'язково реагувати на них в найкоротші терміни. На реакцію ми надаємо таку кількість часу, в залежності від серйозності порушення:

       
    • троянські програми, віруси, фішингові сайти, шахрайство - 3 години;

    •  
    • матеріали порнографічного змісту, поширення / реклама заборонених речовин, приниження, образа людей - 12 годин;

    •  
    • спам \ інші порушення - 24 години;


    Відсутність реакції з Вашого боку може призвести до блокування акаунту або видалення Вашого сервера або хостингу.

    Заборонено розміщення наступних матеріалів і сервісів:

       
    • Порнографія, еротика в будь-якому прояві та з будь-якими цілями

    •  
    • Спам

    •  
    • Будь-які ресурси, що мають відношення до ботнету

    •  
    • Нелегальне розповсюдження програмного забезпечення, аудіо- та відеопродукції, програм для "злому" програмного забезпечення

    •  
    • Шахрайство в будь-якому вигляді (фішинг тощо.)

    •  
    • Поширення і / або реклама заборонених речовин


    Список може бути доповнений.
  • Какой у вас регламент при DDOS атаках на ресурсы клиентов
    По умолчанию (если не заказана дополнительная услуга "Защита от DDoS"), при совершении DDOS атаки, атакуемый адрес блокируется для доступа извне на 4 часа.

     

    Если на протяжении месяца один и тот же адрес подвергается атаке более 5-ти раз, мы оставляем за собой право отказать в предоставлении услуги.
  • Який у вас регламент щодо повернення коштів?
    У разі, якщо Ви не задоволені якістю наших послуг, створіть тікет з відповідною заявою та описом проблем, які Ви відчули. Ваше звернення буде розглянуто.

    У разі, якщо воно було подане протягом перших 3-х днів користування послугою, ми повернемо кошти, які були передплачені, в повному обсязі.

    У разі, якщо звернення буде здійснено пізніше, ми розглянемо об'єктивність Ваших заяв, якщо випробувані Вами проблеми вдасться повторити або знайти докази проблем шляхом вивчення логів \ графіків системи моніторингу, ми, так само, повернемо кошти. Повернення коштів здійснюється на Ваш баланс.
    У разі додаткової вимоги, ми можемо здійснити повернення шляхом перекладу на чинний банківський рахунок або іншу систему електронних платежів, яка нам доступна. При цьому, сума понесених нами витрат повернена не буде (реєстрація доменного імені, ліцензії на ПЗ, людино-години робіт). Якщо при перекладі платежу існує комісія, вона оплачується одержувачем.
  • Який у вас регламент щодо блокування і видалення послуг?
    Блокування послуг

    По закінченню оплаченого періоду усі послуги продовжуються автоматично. У разі, якщо на Вашому балансі недостатньо коштів для зняття оплати за наступний період використання послуги, послуга автоматично блокується.

    Видалення послуг

    Заблоковані білінгом за несплату послуги через деякий час автоматично видаляються:

       
    • віртуальні сервери (VDS) видаляються через 3 доби

    •  
    • виділені сервери (dedicated) видаляються через 1 добу

    •  
    • віртуальний хостинг (shared hosting) видаляється через 10 діб

    •  
    • розміщення серверів (colocation) видаляється через 3 доби



    Процедура видалення:


       
    • віртуальні сервери (VDS) - видаляються образи віртуальних машин

    •  

    •  
    • виділені сервери (dedicated) - форматуються диски, машина звільняється для видачі будь-якого іншого клієнта

    •  
       
    • віртуальний хостинг (shared hosting) - видаляється користувач і його директорія на диску


    •  
    • розміщення серверів (colocation) - обладнання демонтується і відправляється на склад

    •  
    • якщо були видані IP-адреси, вони відзначаться вільними для видачі іншим клієнтам


    Послуги, заблоковані за суттєві порушення умов надання (спам, заборонений контент, ботнет, інші протиправні дії), можуть бути видалені через будь-який період, на розсуд інженера, який відповідає за конкретний тікет щодо порушення правил, якщо від клієнта немає реакції.
  • Який у вас регламент по захисту і конфіденціальності даних клієнтів ?
    Ми поважаємо Вашу конфіденційність і дбаємо про збереження і захист Вашої персональної інформації. Будь-яка отримана від Вас інформація буде використана тільки для виконання Вашого замовлення або забезпечення заходів щодо захисту Вашого облікового запису. Ми не передаємо і не продаємо Вашу інформацію третім особам.

    Наша політика розгляду звернень про порушення націлена на всебічний розгляд кожного окремого звернення. Перш ніж робити які-небудь дії, ми повинні будемо переконатися в 100% законності надійшли вимог. По кожному такому запиті ми в обов'язковому порядку повідомляємо нашим клієнтам.
  • Як швидко очікувати реакції на мій запит?
    Замовлення і установка серверів і хостингу відбуваються автоматично, зазвичай Ви отримуєте замовлення протягом декількох хвилин. На запит в тікет-системі ми зазвичай відповідаємо протягом півгодини.
  • Як я можу внести пропозицію по вашим сервісів і роботі?
    Ви можете створити тікет в категорії "Питання та пропозиції керівництву".
  • Які у вас гарантії на рівень доступності?
    Гарантуємо доступність інформації та сервісів в зоні нашої відповідальності на рівні 99.7%, в іншому випадку, гроші будуть повернуті на рахунок по вашому запиту.
  • Ви надаєте послуги з адміністрування сервісів і налаштування серверів користувачів?
    Так. Ми надаємо послуги базового (безкоштовно) і розширеного (платно) адміністрування.

    У базове адміністрування входить:
    Перенесення сайтів та іншої інформації до нас від інших хостинг провайдерів

    Допомога в установці та налаштування послуг, які придбані у нас (ssl сертифікати, доменні імена, резервне копіювання)
    Оновлення ОС, установка та базове налаштування програмного забезпечення зі стандартних або загальновідомих підключаються репозиторіїв

    Налаштування мережевих інтерфейсів, робота з дисковою підсистемою та інші дії за базовим обслуговуванням серверів
    Аналіз лог-файлів і виявлення причин неполадок в роботі серверів.

    Для отримання додаткової інформації з приводу адміністрування, зверніться в нашу службу технічної підтримки.
    Графік гарантованого надання послуг за базовим адмініструванням - з 11:00 до 18:00 (GMT +2)
Обліковий запис
  • Як я можу повністю видалити свій обліковий запис?
    Обліковий запис автоматично видалиться через 90 днів відсутності будь-якої активності на вашому акаунті.
  • Як створити обліковий запис?
    Для створення облікового запису, пройдіть процес реєстрації на сайті.
    Вам потрібно заповнити форму реєстрації та підтвердити свій e-mail натиснувши по посиланню, яке прийде в листі на вказаний Вами при реєстрації ящик. Після цього, Ви зможете здійснити вхід в Особистий кабінет, де буде можливість замовлення наших послуг.

    Ваш e-mail підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.

    Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться.
  • Навіщо я повинен підтверджувати свій email?
    Ваш email підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.
  • Навіщо я повинен проходити верифікацію за номером телефону?
    Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться.
  • Чому я не отримую листи для підтвердження email?
    Перш за все, перевірте вашу теку Спам, можливо, лист помилково потрапив туди. Якщо Ви, все ж, не отримали лист, швидше за все, Ви помилилися, коли вводили email в формі реєстрації. Спробуйте ще раз. У разі, якщо Ви не отримали листа з другої спроби, зверніться до служби технічної підтримки за допомогою.
  • Чому ви не висилаєте паролі на email?
    Паролі не розсилаються і не зберігаються нами у відкритому вигляді з метою забезпечення безпеки.
  • Я забув ім'я і \ або пароль до свого облікового запису, як мені отримати доступ до особистого кабінету?
    Для відновлення пароля до облікового запису Вам необхідно натиснути посилання "Забули пароль?" в формі входу в Особистий кабінет і ввести в форму, що відкрилася e-mail адреса, яка була вказана Вами при реєстрації.

    Інструкції по відновленню пароля буде вислано на цю адресу.

    У разі, якщо ви забули ім'я, відновити доступ не представляється можливим. В екстрених випадках, Ви можете спробувати звернутися в службу техпідтримки та пройти багаторазову і різнобічну верифікацію, якщо така трапиться можливої, після чого отримати ім'я для доступу.
  • Я можу завести кілька облікових записів?
    Ні. Реєстрація однією особою кількох облікових записів розцінюється нами як спроба чинити шахрайські дії за допомогою наших сервісів. Якщо Вам потрібно кілька облікових записів, наприклад робочий й особиста, Ви можете створити кілька платників в Особистому кабінеті з властивостями "Фіз.особа" і "Підприємство".

    У разі, якщо Вам необхідно створення другої облікового запису, створіть тікет в технічну підтримку із запитом на дозвіл. В такому випадку ми швидко верифікуємо ваш обліковий запис і будемо знати що Ви не замишляє шахрайських дій.
  • Які вимоги до паролю облікового запису?
    Ми радимо використовувати складні паролі для Ваших облікових записів. Хороший пароль повинен містити цифри, букви у верхньому і нижньому регістрах, спеціальні символи та мати не менше восьми символів. Приклад хорошого пароля: i9DTs)4pT7.
  • Я можу здійснити реєстрацію з анонімного email?
    Ні. Реєстрація з анонімного email розцінюється нами як спроба чинити шахрайські дії за допомогою наших сервісів.
Про нас
  • Хто ви?
    Ми команда досвідчених менеджерів і IT-фахівців. Ми пропонуємо хостинг з відмінним співвідношенням ціна \ якість.

    У нас за плечима 10-льотний досвід роботи в IT.

    Компанія GMhost заснована у 2014 році.

    Ми є LIR (RIPE NCC member) і Microsoft SPLA.

    Нам довіряють як невеликі сайти-візитки, так і великі портали, сайти державних установ і великі високо навантажені проекти й інтернет-стартапи.
  • Які послуги ви надаєте?
    Ми надаємо наступні послуги:

    віртуальний хостинг (shared hosting)
    віртуальні сервери (VDS)
    виділені сервери (dedicated server)
    реєстрація доменних імен (domain registration)
    надання сертифікатів безпеки (ssl sertificate)
    розміщення серверів (colocation)
    надання місця для резервних копій (backup-хостинг)
  • Які у вас переваги і фішки?
    в нас дешево
    трафік не тарифікується додатково
    виділення серверів і хостингу за лічені секунди
    безкоштовний тест
    SSD-диски
    відмінна доступність по СНД і Європі
  • У вас дуже низькі ціни, як ви заробляєте?
    У нас не просто дешево, нам вдалося розробити бізнес-модель, яка дозволяє надавати послуги за цінами хостингів початкового рівня, з якістю і часом доступності, яке не поступається сучасним корпоративним стандартам і використанням серверного обладнання брендових виробників. В цьому і є наша фішка.

    У той час, коли зазвичай на ринку рунету за маленькою ціною ховається підступ у вигляді відсутності гарантій нормальної роботи, економія на апаратної складової та фахівцях, економія на архітектурі й сервісах забезпечують безперебійну діяльність тих. майданчики, ми знайшли рішення, які дозволяють використовувати сучасну технічну реалізацію за прийнятною ціною, що позначається на цінах для клієнтів.
  • Яке у вас позиціювання на ринку?
    Ми займаємо нішу недорогого хостингу з найкращим співвідношенням ціна \ якість. Наші послуги зацікавлять, в першу чергу, клієнтів, які хочуть швидко отримати свій сервер не чекаючи декількох годин або днів: швидка реєстрація та установка сервера з тестовим періодом.

    Можна починати працювати відразу, а оплату здійснити після.

    Також, ми складаємо серйозну конкуренцію будь-якому хостингу, який бере оплату за трафік, тому що всі наші сервера не вимагають додаткової оплати за трафік.
  • У вас є партнерська (реферальна) програма?
    Так. Крім того, наша партнерська програма унікальна в тому, що ви отримуєте відрахування від оплат наведених Вами клієнтів, а не отримуєте разовий платіж. Відрахування становлять 10%.

    Також, Ви можете отримати гроші на рахунок, написавши огляд або інші статті про нас або наших послугах і беручи активну участь у розвитку нашої спільноти.
  • Де ви розташовані?
    Наш офіс і власна тех.площадка Tier2 розташована в м Хмельницький, Україна і Eesti, Tallinn, Laevastiku 3R (Естонія).
Віртуальні сервери (VDS)
  • Яку технологію віртуалізації ви використовуєте для VDS?
    Ми використовуємо KVM-віртуалізацію, що дозволяє клієнтам отримати гарантовані ресурси при замовленні віртуального сервера.
  • Я можу створити власну конфігурацію віртуального сервера?
    Так, скористайтеся Конструктором Тарифних планів
  • Яка швидкість процесора на базовому VDS?
    Ми використовуємо процесори з частотою від 2.66GHz (з використанням технології turbo boost вони можуть досягати частоти 2.99Ghz).

    Щоб подивитися швидкість і інші характеристики процесора, запустіть наступну команду

    cat / proc / cpuinfo
  • Які типи файлових систем ви використовуєте на VDS?
    Ми використовуємо lvm і Qcow2.
  • Ви надаєте консольний доступ в моєму VDS?
    Так. Ви можете отримати консольний доступ до вашого сервера через VNC. Кнопка знаходиться в панелі управління сервером.Ви надаєте консольний доступ в моєму VDS?
  • На яких процесорах ви працюєте?
    Ми працюємо на 6-ядерних Intel Xeon.
  • Чи існують якісь обмеження на ресурси VDS?
    При замовленні сервера, всі заявлені характеристики Ви отримуєте без обмежень.


    Проте, ми розраховуємо на середньостатистичну нормальну роботу:

    в разі постійного навантаження на процесор або канал в районі 100%, Ви отримаєте повідомлення з проханням розібратися в ситуації (можливо, причина в завислих процесах і т.п.) або перейти на більш відповідний тарифний план. У будь-якому випадку, якщо проблему не усунуто, можлива установка обмежень на ресурси, які використовує Ваша VDS.

    Неприйнятним є здійснення завдань на орендованому VDS, які перевантажують машину, наприклад, Майнінг біткоїн або генерація вихідного трафіку, відеотрафік (IPTV).
Партнерська і реферальная програма
  • Як я можу використовувати винагороду?
    Бонуси це гроші на Вашому рахунку. Ви можете розпоряджатися ними на свій розсуд, в т.ч. здійснити висновок.*

    *Виведення коштів можливий при наявності трьох і більше рефералів.
  • Як додати реферала?
    Необхідно в особистому кабінеті в меню "Партнерські програми" вибрати "Партнерська програма 10%" і скопіювати своє реферальне посилання.

    Надалі, Ви можете поширювати Ваше реферальне посилання по клієнтах. Всі, хто пройде по ній, після реєстрації будуть автоматично зараховані Вашими клієнтами.
  • Як я можу скористатися вашою партнерською програмою?
    Нарахування бонусів можливо трьома шляхами:

    - реферальна програма - ви отримуєте 10% від оплат
    - розміщення оглядів або статей на форумах і сайтах
    - розміщення статей

    Реферальна програма:
    Необхідно в особистому кабінеті в меню "Партнерські програми" вибрати "Партнерська програма 10%" і скопіювати свою реферальне посилання. Надалі, Ви можете поширювати Вашу реферальну посилання по клієнтах. Всі, хто пройде по ній, після реєстрації будуть автоматично зараховані Вашими клієнтами. Вам буде нараховуватися 10% зі всіх скоєних ними платежів.


    Огляди та статті:
    У разі розміщення Вами
    -Огляд або статті на профільному форумі в розділах, які відносяться до хостингів і іншим веб-послуг
    -Огляд або статті на сайті або в блозі, які присвячені IT
    Вам буде нараховано від 5 до 20 у.о.

    Зверніть увагу, бонуси зараховуються за статті та повідомлення:

    - які не порушують правила форумів або сайтів
    - не є спамом і накруткою
    - не порушують мережевого етикету і не містять ненормативну лексику
    - автор повинен бути зареєстрований на форумі не менше ніж за 30 днів до дати публікації огляду або статті й мати не менше 10 повідомлень
    - сайт повинен мати ТіЦ не менше 8 і PR не менше 2
    - рівень відвідуваності форуму або сайту повинен бути не менше 100 унікальних відвідувачів (LiveInternet і т.п.)
    - в статті або огляді повинна міститися посилання на наш сайт

    У разі потреби, використовуйте зображення і логотипи з нашого сайту, звертайтеся за консультаціями.

    Для отримання бонусу, створіть тікет в техпідтримку за умови посилання на розміщений огляд або статтю. У видачі бонусу може бути відмовлено з зазначенням причини. Якщо у Вас буде бажання врахувати зауваження, Ви можете подати заявку повторно. Крім того, бонус може бути відкликаний у зв'язку з видаленням або істотною зміною тексту огляду або статті користувачем або адміністратором ресурсу.

    Розміщення статей в нашому суспільстві:
    Ви можете написати статтю або інструкцію, яка пов'язана з хостингом або експлуатацією серверів. У разі, якщо стаття пройде модерацію і тест на унікальність (це буде не копі-паст з інших ресурсів), Вам буде нараховано від 1 до 5 у.о. Для отримання бонусу, створіть тікет в техпідтримку за умови посилання на статтю.
  • Як я буду отримувати винагороду?
    Відрахування за поточний місяць будуть автоматично зараховані на Ваш баланс кожного 1го числа наступного місяця.
Резервне копіювання
  • Чи відповідаєте ви за збереження інформації?
    Ні, ми не несемо відповідальність за збереження Ваших даних. Ми настійно рекомендуємо зберігати резервну копію розміщуваних даних на будь-якому зовнішньому сховищі або використовувати нашу послугу backup-хостингу
  • Ви робите резервні копії?
    Для VPS ми використовуємо програмно-апаратне рішення - Storage Area Network (SAN), яке дозволяє нам зберігати призначені для користувача дані в декількох копіях на різних фізичних дисках і різних апаратних системах що в рази збільшує ймовірність збереження даних, які Ви довірили нам.

    Також, для збереження стану віртуальної машини перед важливими змінами, Ви можете використовувати снапшоти (snapshot).

    Для послуги віртуального хостингу виробляються щоденне резервне копіювання.
    Інформація, яка знаходиться на жорстких дисках виділених серверів і серверів, розміщених на колокейшене ніяким чином нами не резервується.
    Також ми надаємо додаткову послугу backup-хостингу, яка являти собою автономне сховище, до якого можна під'єднатися по протоколах FTP, WebDAV, SCP або налаштувати резервне копіювання за допомогою rsync.

    У будь-якому випадку ми рекомендуємо додатково резервувати ваші дані на географічно віддаленому майданчику. Для цих цілей можуть підійти такі сервіси як GoogleDrive, YandexDisk і т.п.
  • Як мені завантажити резервну копію?
    Завантажити резервну копію можна тільки для послуги віртуального хостингу.

    Для цього в панелі управління потрібно перейти в розділ "Резервні копії, вибрати копію за потрібну дату і натиснути" Завантажити "

    Завантажити резервні копії, які зберігаються на нашому Backup-хостингу можна підключившись по протоколах FTP, WebDAV, SCP або скористатися вбудованим в панель управління файловим менеджером.
Розміщення обладнання (colocation)
  • Що відбувається з обладнанням, переданим на розміщення, в разі якщо оплата припинена?
    У разі, якщо ви опинитеся недоступні для зв'язку по всіх контактах, робота вашого обладнання буде припинена. Через 2 дні обладнання буде вилучено з шафи й передано для зберігання на склад. За послугу зберігання вам буде нараховуватися подобова оплата згідно з умовами тарифного плану, починаючи з третьої доби зберігання. У разі, якщо оплата терміну зберігання перевищить ринкову вартість обладнання (згідно з висновком експертної оцінки), обладнання переходить у володіння компанії GMhost у якості компенсації оплати за послуги зберігання.

Залишились питання або хочете протестувати наші послуги?

Просто зв’яжіться із нашим менеджером

Зв’язатися з менеджером
Реєстрація
Вам на E-mail відправлено листа для підтвердження, якщо ви не отримаєте листа найближчим часом, перевірте папку "спам". Відправник support@gmhost.com.ua
Зв’язатися з менеджером
Будь ласка, введіть коректний E-mail
Будь ласка, введіть коректний пароль
Авторизація
Первірити
Будь ласка, введіть новий пароль
Введіть пароль
Введіть підтвердження пароля
Паролі не співпадають
Нет параметра secret
Нет параметра userid
Відновлення пароля
Відновлення пароля пройшло успішно
Вкажіть тему запиту
Напишіть текст свого запиту
Задайте своє питання
Запит успішно створений
Вы уже авторизованы в личном кабинете, Вам необходимо создать запрос через него.
Введіть ім'я домену у форму вище
Доменне ім'я може містити тільки букви чисел і дефіс!
Для відновлення пароля вкажіть адресу електронної пошти користувача. Якщо ви не пам’ятаєте адресу, на яку зарєстрований обліковий запис, тоді
просто зв’яжіться із нашим менеджером.
Поле E-mail не може бути порожнім
Будь ласка, введіть коректну електронну адресу
Така E-mail адреса вже зареєстрована в нашій системі, оберіть, будь ласка, іншу
Поле пароль не може бути порожнім. Оберіть, будь ласка, складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Угодою користувача.
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Політикою конфіденціальності.
Невірний пароль
Поле E-mail не може бути порожнім
Вказаний E-mail не знайдено в нашій базі